.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Been tryin' hard not to get into trouble, but I I've got a war in my mind
March 02, 2013 | 16:50 0 comments

styleglamorous.tumblr.com
Dva týdny školy jsou za námi.. to už? Na jednu stranu to utíká a na tu druhou mám v žaludku křeče, když si představím co mě ještě všechno čeká. Proto se i jakž takž snažím dělat úkoly už teď, ať pak z toho nemusím mít deprese. A taky mám pak ze sebe dobrý pocit :) To je taky důvod, proč píšu blog, protože jsem si na první úkol z mechaniky vyhradila celý víkend a on mi nějak vyšel hned, tedy jsem z toho rozradostněná a mám víc času na zábavu, jůůů.
Mám za sebou už i jeden test a taky první měření z geodézie. Znáte to, to jsou ti lidičkové co potkáváte na ulici, kteří urputně koukají do přístroje na trojnožce. Jak bych to shrnula.. zima na třetí, tedy velká. Strašně jsme tam zmrzli, dokud jsme naměřili výšky mezi třemi body a všichni se nevystřídali na všech pozicích: zapisovatel, měřič a laťař. Myslela jsem, že laťařem je být nejlepší, ale ten nejvíc mrzne, protože nic nedělá, jen drží laťku. Nakonec to byla celkem sranda a není to nic složitého, jak jsem se obávala. Horší bude měřené hodnoty vypočítat a dojít ke správnému výsledku, na to se vrhnu zítra a podle všeho budu nějaké naměřené hodnoty upravovat, ale pšššt.
Ještě se taky musím pochlubit svou lukostřelbou! Na druhé hodině mi i dali šípy! Musím říct, že je to opravdu dřina! Základní postoj, ze kterého se střílí je fakt náročný na záda a natahování tětivy taky není žádný med. Druhý den jsem vždy skoro nepoužitelná a to jen stojím na místě. Ale je to sranda a určitě se to naučím, doteď sa na mě jen řve, že jsem zakloněná a že tohle a že támhleto. Ccc, já vám ještě ukážu! :) Jinak nemám zase vůbec čas, nečekaně. Buď jsem v práci, nebo ve škole, domů chodím pozdě večer, ráno brzo vstávám. K tomu se mi připletlo ještě moje další životní období pod jménem móda, tedy fotím a prodávám věci na VotočVohoz.cz, takže ještě k tomu všemu běhám na poštu s balíčkama. Ne že bych nebyla ráda, každá koruna i místo ve skřini dobré, ale občas fakt nestíhám a po večer jen balím oblečení a píšu adresy. Toto moje další úžasné životní období sebou nese také závislost na módních blozích, DIY, sekáčích a eBayi, ale docela špatně se to všechno stíhá. A to bych taky nebyla já, kdybych si hned nějaký takový blog nevytvořila sama, ale bojím se toho, že tam moc příspěvků během semestru nepřibyde, proto jsem ho ještě nezveřejnila a budu jen hromadit příspěvky :) Tak. 
Naštěstí mám ještě čas během přepravy, tak jsem si ho hezky vyhradila čtení a táhnu sebou tlusté vydání Pýchy a předsudku, protože jsem to co? Ještě neviděla, ani nečetla, no fuj. Zatím se mi to líbí, je opravdu uvolňující číst o tom, jak malicherné problémy řeší v porovnání s dnešní dobou. Člověk se nad tím fakt trochu uvolní. No a čas před spaním zase věnuji Anitě Blake, konkrétně Narcisu v řetězech. Avšak to se hrozně rychle čte, nejde přestat a najednou je zase půlnoc a musím jít spát, abych ráno na sobě neměla zombie look. Kniha je opět skvělá, skvělá, přeskvělá, jako každá Anita, opravdu blaho číst. V kině jsem ještě na ničem nebyla, ale chystám se na Jeníčka a Mařenku s Jeremym, tak uvidíme :)
Nakonec přidávám koláž z fotek, kde můj zrzavý ďábel spí, protože polohy, ve kterých se občas nachází musí být vyloženě pohodlné :) Fotky nejsou všechny kvalitní, protože se snažím fotit rychle, aby se to zlobidlo nehlo a nenarušilo si polohu. Zatím! :)


Labels: , , ,



Post a Comment

«
»