.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Who else is gonna put up with me this way? I need you, I breathe you, I never leave you
July 22, 2012 | 21:17 1 comments


Měla jsem velice produktivní víkend, máte radost? Až dvě díla jsem vyplodila! Poté, co jsem si tablet při stěhování zabalila do krabice, odvezla do Prahy, tam ho nevyndala z auta a pak si ho zase odvezla zpátky jsem ho konečně vybalila, nainstalovala (s notebookem se předtím ještě nebavil, jenom s mým důchodcem stolním počítačem) a hurá do PS. Taky jsem nějaké staré věci hodila na deviantArt, jelikož stará stránka je už mimo provoz a všechno bylo spíš tam, takže neváhejte checkovat. 
První wallpaper má tématiku Delena, jelikož jsem minulý týden měla maraton The Vampire Diaries a přešla jsem už zmiňovaný díl 3x19 (taky jsem byla trošku donucena urychlit koukání, ségruš mi neustále psala sms, co se tam děje, protože koukala napřed). Tak je asi jasné, o čem wall je :) Druhý wall je s Tomem Hiddlesem, říkala jsem, že moje plocha už po něm trochu prahne, tak jsem si něco "spíchla", snad se vám bude líbit. Když už jsem u něj, konečně jsem si stáhla The Hollow Crown - Henry IV, ale ještě jsem neměla správné rozpoložení na koukání, jelikož se ještě budu soustřeďovat na anglické titulky. Takže v nejbližší době podám info a možná taky něco spíchnu, přece jenom mu to s korunou sluší (jako vždy).
Jinak premiéru Abraham Lincoln: Vampire Hunter v pravém sloupečku škrtám, ale nedostala jsem se k tomu, nevím, nějak jsem se na to až tak netěšila, ale určitě to shlédnu. Avšak na Batmana se už nemůžu dočkat na premiéru, juchů.
Co dodat, prázdnin užívám pracovně nebo úklidově, drhnutí koupelen v novém domečku, montování starého i nového nábytku a tak. Aspoň se to tady hezky zaplňuje. A zítra sama autem do Prahy, ale při stěhování jsem našla svoje CD "origošky", takže se mnou pojede Manson nebo QOTSA.
Na závěr ještě přidávám link ikonku, kdyby jste mě náhodou chtěli odkazovat bannerem.


Labels: ,




Anonymous Destiny said on 5 September 2012 at 14:05  

Eeek and yay for Delena wallpaper! :) You chose my favourite episode and the scenes are just perfect for capturing all that heat and chemistry, seriously love it and it´s already happily sitting on my desktop :)

Post a Comment

«
»