.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Sometimes you lose a battle. But mischief always wins the war.
September 29, 2012 | 10:49 0 comments

nvisconti
Urputně jsem se snažila vyrobit wallpaper s Josephem, ale vůbec mi to nešlo, tak jsem to radši vzdala, než aby z toho vznikl nějaký paskvil. Tak dnes jen pár slov a obrázků.
Začala škola! Juchů! Resp. první týden se možná ani prvnímu týdnu nepodobal: pondělí bylo zrušeno z důvodu konání imatrikulace - na tu jsem ze slušnosti šla, všem jsem vyprávěla, jak to bude probíhat (z dřívějších zkušeností) a ono vůbec. Probíhalo to úplně jinak až mě to zarazilo. Nic jsme neslibovali, jedna holka sice slib přečetla, ale to bylo vše, náš sedící dav nic nesliboval, místo toho nám tam naběhli čtyři cápci s hudebními nástroji a záhráli nám nějakou pěknou písničku. Hned ve středu jsme měli od 15h rektorské volno, protože se konal Open Air Festival na Strahově (koleje), no a v pátek byl státní svátek, tudíž jsme v té škole během týdne spíš nebyli, než byli. Ale líbí se mi tam, což je úspěch, občas sice mívám záchvaty paniky, ale musím si pořád říkat, kolik nespočet lidí vysokou školu zvládlo a proč bych tedy neměla já. A taky si už musím nechat vytetovat Never give up, abych na to pořád nezapomínala. Pro jistotu.
Se čtením jsem se jaksi zasekla, já nevím, jak se mi to vždy povede se zaseknout v polovině knihy a radši jdu číst jinou. Jenomže teď se mi to stalo s dvěmi knihami, s Asfaltem a s Looking for Alaska. Já nevím, možná jsem od obou čekala něco jiného.. místo toho jsem skočila do knihovny a za týden cestování tramvají jsem přečetla povídky o SH od Doyla, které jsem ještě neměla v merku. Můj životní cíl (jeden z mnoha) je přečíst všechno Sherlockovi, musím si to začít psát, co už mám a co ne. A teď nevím, jestli se vrátit k rozečtenému (asi bych měla), anebo se pustit do novinek.
Jeaniene Frost - Na půl cesty do hrobu jsem dostala k výročí a Clive-a Barkera jsem si dopřála v Levných knihách za opravdu dobrou cenu. Moc ne na sérii Night Huntress těším, jelikož mi všichni říkáte, jak je to dobré. 
A tohoto krasavce jsem dostala předčasně k narozeninám, že prý proto, že to potřebuju do školy a tak. Asi už vypadám jako velký závislák. A k tomu rovnou plnou igelitku kapslí, jůůů.
Ještě k seriálům - s bf jsme zkoukli první sérii Teen Wolf a já ani nevím, jaký mám na to názor. Ze začátku se mi to líbilo, i zápletka je dobrá, je to i fakt vtipné, ale občas se přistihnu, že se nudím a něco je fakt až trapné (myslím efekty vlkodlaků - na dnešní dobu). Ale zkusím ještě druhou sérii, přece jen to bylo spíš dobré, než hrozné :) Konečně mi také začal milovaný Castle, takže jsem v euforii a pustila jsem se do 4. série White Collar, mezitím ještě zkusím stíhat nové díly Fringe ♥ Mám to já ale nabitý program!
Jdu si užívat posledního volného víkendu, pak už se budu jen učit a učit, nerada bych to podcenila. Užívejte podzimu! :)

Labels: , , , ,



Post a Comment

«
»