.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
The world is not a wish-granting factory.
September 14, 2012 | 16:54 2 comments

Proč volné dny tak neskutečně utíkají? Přijde mi, že jsem vstávala před chvilkou (v 11) a už je půl páté, neuvěřitelné. Stihla jsem akorát jedno kafe a jeden wallpaper, ehehe. 
Včera jsme měli předškolní reunion s partou v 'mateřském podniku' (znáte to, všichni ho mají, Friends, HYMIM), žasla jsem, jak se naše banda za ty roky rozrostla a změnila, krásné. I love them. Ale už k tomu wallu.. je s Emiliou Clarke, představitelkou Daenerys Targaryen z Game of Thrones. Ten photoshoot mě absolutně okouzlil, dělala jsem s ním i photoset na tumblr, tak jsem si neodpustila ani jeden jednoduchý wall :) Enjoy.



A bonus, moje zrzavé zlobidlo jako dekorace mých bookshelfs.


Jdu umýt auto (side-effect toho, že si ho chcete půjčovat) a pak PLL, včera mi totiž někdo spoileroval.

Labels: , , ,




Anonymous Michelle said on 15 September 2012 at 16:13  

Game of Thrones som zatiaľ nevidela - na čo asi každou chvíľou doplatím, pretože mi to spolužiačka stiahla ešte pred prázdninami a ja som jej sľúbila, že si to pozriem... No, skutek utek. Ale tvoj wall vyzerá samozrejme perfektne, inak by to u teba určite ani nešlo :) Mačiatko rozkošné, tiež by som chcela :D Teda, my ich doma máme päť, ale všetky musia zostať za dverami :/ :D

Čo sa týka tých tašiek, ja sama by som nápadov mala viac než dosť - väčšina by ale bola hrozne subjektívna k veciam, ktoré mám rada ja a tie sa veľmi často nezhodujú s tým, čo majú radi ľudia okolo mňa - toľko asi k masovej výrobe, ale ja väčšinou tak či tak myslím iba na seba :P Lenže nemám žiadnu techniku a napokon ani nástroje. S tvojím názorom na obálky Anity súhlasím, všetko je tam skvelé, okrem tých postáv. Problém s tou najnovšou je ten, že zmenili Anitu a takéto zmeny nemám rada. K motýľu som sa síce ešte stále nedostala, no viem, že je tam veľa Edwarda. A asi práve preto nechápem, ako je možné, že som to ešte neprečítala, keďže ho zbožňujem z Anity úplne najviac :P Ale dopozerala som Fringe! Zrejme nie skôr než ty, ale dva dni som si k tomu sadla a dotiahla to do konca, v dôsledku čoho som si teraz dala re-watch prvej série, ktorú som sledovala v telke a zisťujem, že si ju vôbec nepamätám :D

Oh, a k Night Huntress - dúfam, že sa ti to bude páčiť. Osobne absolútne nerozumiem ľuďom, ktorým sa to nepáči, ale nechcem sa s nikým naťahovať :D Preto dúfam, že tebe sa to páčiť bude :D


Anonymous Leca said on 18 September 2012 at 11:58  

Nejnovější wallpaper je zase perfektní, ale Delenu u mě na ploše (ano, stále ti dva okupují můj laptop) nevystřídá. Každopádně byc htě poprosila o název fontu, který si využila pro "emilia clarke," protože na něj koukám a už přemýšlím, jak bych ho využila, pěkně prosím, smutně koukám... :-D

muhehe, další kočkomil... to je tady obrovská převaha... skoro všichni máte doma kočky a já jsem široko-daleko jedinný dog lover. :-D

Mhm, koukám že Chelle ti doporučila NH - tak ať se líbí a snad se brzo dočkáme nějaké té grafiky... jo a když už budeš mít zapnutý PS, tak by si mohla vytvořit nějaký ten grafický skvost i k Vampire Academy... to jen tak BTW. :-D

Post a Comment

«
»