.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
No matter what you do, you'll never run away from you.
September 11, 2012 | 15:29 1 comments

Flickr
Je zvláštní, jak jsem celé prázdniny měla o čem psát a to jsem chodila jen do práce. A těhle posledních pár týdnů se nezastavím, ale stejně mi nic z toho nepřijde zajímavé, abych o tom psala. Ale přesto vám něco ze života sdělím, nemám totiž žádné fotky (divné), ani grafiku (ještě divnější).
K zápisu nemám výtky (možná jenom, že nám do indexu mohli dát razítko rovnou, ale ne, musíme si pro něj za měsíc přijít). Docela mě vyděsilo, že máme mít určité znalosti z konstruktivní geometrie, resp. to mě nevyděsilo, to se dalo čekat, vyděsilo mě, jak se to za měsíc naučím. Ale, co velice chválím, jsou k dispozici dva týdenní intenzivní kurzy, jeden z geometrie a jeden z matematiky, tak jsem se hned přihlásila a příští týden začínám. Ale abych se ještě dostala k týdnům zpátky.
Neměla jsem rozvrh, nevěděla jsem, kdy přesně budou hodiny toho kurzu, ale rozpis směn už jsem dávno měla. Takže stres, jestli mě uvolní a jestli bude mít šéfová koho za mě dát. K tomu jsem měla jet na konzulát vyzvednout ségruš pas (když jsem tam dolétla na poslední chvíli, co? Zavřeno, ovšem.), ale to se mi z důvodu v závorce přesunulo do ještě lepšího týdne.Přesně do toho, kde mě bolela osmička, což znamenalo každý den jezdit do Dejvic k zubařce, tam si odbrečet deset minut a pak celý den trpět a nejíst a bát se, že mi dren, co mi tam nastrkala, vypadne. K tomu jsem byla každý den v práci. Mezitím, jsem si byla ukončit studium na předchozí fakultě, které se jaksi tím, že jsem nesplnila podmínky předmětu neukončilo samo. Tam mi dali papír, že si ho mám běžet do NTK potvrdit, že prosím pěkně, nemám žádné nevyrovnané dluhy. Pak jsem si šla ještě udělat ISICa. Měli sme si ho udělat do 5.9., já ho měla ještě z letoška do konce roku. Píšu jim mail, jestli mi platí v celém ČVUTu, nebo musím vzhledem k jiné fakultě mít ISICa nového. Paní mi napíše, že mi platí do listopadu tohoto roku. To je odpověď. No jedu tam jako velká aktivka, čekám, že tam bude tuna prváků a ono vylidněno. Ještě na mě pán kouká jak z jara, co tady chci tak brzo, když mi to platí do prosince (ano, na průkazu je, že do prosince). Tak mi ho teda pobaveně prodloužil do konce roku 13, takže mám aspoň klid. No a ještě potřebuju opencard, že ano, tam jsem taky letěla. Potvrzení o studiu jsem měla 6x, radši, ještě hodně institucí ho bude chtít vidět, ale celou dobu jsem řešila, kdy si potvrdím malý lísteček, který mám nosit s opencard, že jsem student. Nakonec mi ho pán skoro ani nedal, ale jako správná poctivka jsem si ho vyžádala, takže je vidět, jak je to hrozně důležité. No, po takovém týdnu se vám chce provrtat si hlavou kulku. Ale každý den večer jsme s bf do noci koukali na Game of Thrones, sfoukli sme to dá se říct za týden, takže jsem další nadšenec a čekám čekám na jaro 13.

John Green - The Fault In Our Stars
Moje dalo by se říct první celá kniha v angličtině. Já vím, jsem lama, ale když u mě bylo pořád množství knih v češtině větší, než množství mého čtecího času. Avšak, celý ten týden co jsem běhala po Praze se mi nechtělo vláčet v kabelce i Asfalt, není to nejslabší kniha. Tak jsem v pondělí odpoledne v práci stáhla tento ebook. Byla jsem skeptická, přece jen to šlo sehnat nějak rychle, bála jsem se, že to bude nějaký fake, ale nakonec nebyl. Moc se mi to líbilo, především dva zvraty, které jsem opravdu nečekala, avšak konec jsem teda očekávala velkolepější(?). Nevím, pořád čekám lepší konce a jen někdy se to povede. Je pravda, že jsem u toho nebrečela, jak všichni po světě píšou v recenzích, že brečeli, jednou jsem měla na krajíčku, ale pořád jsem čekala, že ten konec to spustí. A nic. Ale četlo se mi to tak dobře, že jsem to chtěla číst pořád. To se mi možná ještě nestalo, chtít to přečíst 'našupa'. Přečetla jsem to za necelý týden, což je u mě asi taky rekord. Co jiného říct, nemám slovní zásobu na nějakou hlubokou recenzi, líbilo se mi to a doporučila bych to všem, co si rádi přečtou hezkou knihu a nebojí se trochu zamyslet nad životem. Dávám 4*/5* a jdu shánět Johnovu prvotinu Looking for Alaska.
Včera jsem také shlédla The Dangerous Method a nevím, jestli jsem to jen nepochopila, nebo neviděla něco mezi řádky, ale nemohla jsem se dočkat až to skončí. Zachraňoval to jen Fassbender.

Vpravo najdete premiéry nových sérií seriálů, kdyby jste je náhodou ještě neznali, nebo se vám nechtělo hledat. Já totiž dostala na zápisu takový dokonalý diář a koupila jsem si tu bájo gumovací propisku, takže si tam teď vše vypisuji a tohle tam ovšem nemůže chybět.

Current feelings: nic se mi nechce dělat; těším se do školy; nemůžu se dočkat ochlazení (prý už zítra!); jinak jsem permanentně na tumblr
Listening: Florence + The Machine - No Light, No Light (♥ it!)
Watching: konečně jsem se pustila do Pretty Little Liars Season 3

Labels: , ,




Anonymous Annalah said on 13 September 2012 at 15:31  

Už som sa nevedela dočkať nového článku - chodím sem každý deň a ty nič. A odrazu toto - čítaš sa fakt dobre ;) držím palce v škole aj v práci a gratulujem k "členstvu" vo fanklube Game of thrones (Jon Snow, však?) :)
No light, no light je moja najobľúbenejšia od Florence ;)

Post a Comment

«
»