.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
If we were blind and had no choice, would we hate each other by the tone of our voice?
August 28, 2012 | 09:27 2 comments

Já vím, trvalo mi to. Od posledního příspěvku jsem byla ještě jednou na TDKR (nečekaně) a na menší výstavě fotek před kinem na Andělu z celé trilogie Batmana (aspoň k něčemu ten FB je, jinak bych se to nedozvěděla). Bylo to něco jako Jak šel čas, akorát žádné popisky. Jen fotky. Nevadí :D Vyfotila jsem se s JGL a i bych to zvěřejnila, ale když jsem odkázaná na cizí fotící mašinu.. Foto příspěvek bude prostě příště. No a pak následovala dvoutýdenní 'dovolená' na Slovensku u babičky. První týden byla normálně zima! Sedět venku s knihou se dalo jen v dece, dvojích ponožkách a s teplým čajem. Avšak moje radování brzy skončilo, druhý týden už jsme se zase dusili ve vlastní šťávě. Pár zážitků ve zkratce: sekání trávy, hrabání trávy, malování (kéžby jenom malování, půl dne jsem jenom spárovala praskliny), celodenní túra v Slovenském ráji (moje kondička se mi hnusně a škodolibě vysmívala celou dobu), jo a málem mě přizabila padající větev posetá jabkama. Ale taky to mělo světlé chvilky :D Vkuse jsem jedla samé 'zdravé' věci (včera jsem šla do práce a že budu žít zdravě, jogurt/lučina linie atd, a překvapivě to tělo moc dobře nepříjímalo) a spáchala jsem i pár artistic přečinů, například jsem si potiskla dvě plátěné tašky. Náměty jsem čerpala z qwertee.com, není to z mé hlavy. Trochu jsem se s tím zapotila, ale stálo to za to (plus mám spálenou půlku horní strany dlaně /jaký to má oficální název?/.. no jo, pak se to muselo přežehlit totiž).
A jak si možná někdo všiml, na tom internetu co jsem tam měla k dispozici, který frčel minimálně rychlostí světla, se mi povedlo i změnit vzhled. Nic závratného, jen mě crossroad už přestal bavit. No a snad i splním malé přání mých dvou úžasných stalkerek a přidávám i jeden wallpaper s Annou Torv, celé večery jsem koukala na 3. sérii Fringe a znáte to, obsession. Snad se bude líbit ;) 
Dočetla jsem Velkého Gatsbyho, avšak jsem byla trochu v šoku. Když jsem si ho v antikvariátu kupovala, měl název Velký Gatsby - Poslední magnát. Samozřejmě jako správný neznalec jsem si myslela, že to je supr 300 stránková knížka. Jenže když jsem byla v půlce a on SPOILER/ umřel a nějak to nevypadalo, že by vstával z mrtvých /SPOILER, bylo to podezřelé. A fakt, otočím stránku a tam začíná povídka s názvem Poslední magnát :D Když to mám shrnout, čekala jsem tedy víc, ale moje soulmate (hrozně ráda jsem tě zase viděla!), která si na Fitzgeralda potrpí říká, že má i lepší věci. Takže ještě uvidíme. A taky jsem dočetla Anitu Blake - Obsidiánový motýl a to nepotřebuje žádnou recenzi, ti co Anitu znají, chápou - 10*/5*, asi tak. Plus jsem si koupila nový díl, Narcis v řetězech. Sice peněženka plakala, ale já ne ;) Teď mám rozečtený Asfalt od Štěpána Kopřivy, znám ho podle jedné povídky z časopisu Fantázia a byla tak dobrá, že jsem bez váhání hned kupovala knihu. Déle mi sice trvalo zvyknout si na styl psaní, ale jinak je to dobré.
V nejbližší době tedy přidám nějaký fotopříspěvek, mám pár nových věciček, kterými se musím pochlubit, no a zítra mě čeká zápis, index a tak. Jinak práce až do 24.září a pak juchů do školy.

Labels: , , , , ,




Anonymous Leca said on 31 August 2012 at 10:53  

Mhm, abych se přiznala tak na tu výstavu bych se taky docela podívala! ;-) Hehe, koukám že si prožila dovolenou snů a navíc sis odtud dovezla touhu žít zdravě? No co víc si přát... Možná by si to mohla sepsat - Strastiplná cesta aneb jak po mě šla záludná jablečná větev. :-D

Ááá, ty tašky vypadají geniálně... Nepohrdla bych jednou takovou s jitým Winchestrovic bratrem. :-D Je vidět že ti to jde jak PS tak i s barvičkama... A to mě přesouvá k novému wallu - Fringe jsem nikdy nesledovala... raději zůstávám u těch svým "jednoduchých" srdcovek. Ale wallpaper přímo křičí "koukni na seriál, koukni na seriál" a to i přesto že je tám víc růžové něž bych si přála. :-D

BTW Delěně se na ploše zatím daří... :-D


Blogger Michelle said on 3 September 2012 at 14:22  

Moja kondička by dostala rovno na hubu, ak by ju niekto nútil ísť na túru po Slovenskom raji, ale tvoje dovolenky aspoň znejú zaujímavjšie než tie moje, pretože ak ja niekam idem, to je buď sedenie v byte, nákupy a maximálne kúpalisko :D Inak, tie potlače sú super, tiež by som chcela mať schopnosť vytvoriť si vlastnú tašku, prípadne tričko, tým som viac naklonená :P Uuu, wall k Fringe náramne potešil a keďže som to na rozdiel od Lecy aj sledovala, na mňa skôr kričí "dopozeraj štvrtú sériu, dopozeraj štvrtú sériu" :D

Čo sa týka Anity, neviem, či to má ešte zmysel komentovať. Ale tvojej sesternici vôbec nerozumiem :D A aký je teda tvoj názor na 11tu obálku? Jediné, čo sa mi naozaj páči, je to... hmm, logo (?)... v ľavom rohu :D Na mňa inak obsidiánový motýl stále čaká a už by som sa doň zrejme mala znovu pustiť, pretože Edward :D

Tiež dúfam, že sa ti budúci rok podarí dostať na FF a z toho spania až taký strach nemaj, ono to vyzerá horšie než aké to v skutočnosti je. A ak by ti to veľmi prekážalo, stále môžeš ísť bývať do hotela alebo aspoň na internát. My si túto možnosť nevolíme preto, lebo takto je to lacnejšie a v konečnom dôsledku sa tam naozaj chodíš len vyspať, takže na tie podmienky rýchlo zabudneš, ak sa dostatočne zamestnáš :)

A ďakujem za pochvalu tutoriálu, aj keď ty určite žiadny tutoriál nepotrebuješ :P

Post a Comment

«
»