.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house when things go wrong we can knock it down
March 11, 2013 | 10:32 4 comments

pinterest.com
V poslední době se snažím dělat všechny úkoly, prezentace, chodit do práce a na všechny cvičení a přednášky (skoro všechny) a nějak při tom stíhám ještě nakupovat/prodávat oblečení, číst dvě knihy najednou a hrát neinteligentní hry. A jelikož mi na tohle zůstává čas, připadá mi, že mi něco uniká a že pak nebudu stíhat. Nevím. Uvidíme. 
V pátek jsem měla test z geodézie, fakt jednoduchý, čekám A (no fuj) a ono že C. Když mi ta čísla vyšla, tak si říkám, že je to přece dobře, nebudu to přepočítávat, jenomže jedno ze dvou čísel, které se do výsledku nepočítaly, bylo špatně. Samozřejmě o známku nejde, jen o to, zda napsal/nenapsal, ale trochu to ranilo mojí šprťáckou duši, chápejte. Taky jsme měli seminář ze stavebních hmot, to znamená, že lidé, kteří si z daného okruhu prvního semináře vybrali téma k prezentacím, je měli odprezentovat. Byli jsme v jiné třídě (ne v laborkách) a ještě v 7:58 jsem tam stála úplně sama. Jaká je pravděpodobnost, že jen já budu dobře a všichni ostatní špatně, že jo. Nakonec já byla dobře, to víte, umím číst v harmonogramu předmětu. Tři lidé měli mít prezentaci: jeden přišel a prezentaci neměl (zapomněl), druhý ji měl a třetí slečna ji učiteli i posílala na mail (na kontrolu) a pak nepřišla na seminář. Zajímavé. Každopádně jsme pak koukali na 40 minutové video o betonu z National Geographic a strašně mě nadchlo, fakt. Dramatická hudba a neuvěřitelné důkazy o tom, jak je beton úžasný. Zkusím si ho někde stáhnout. K tomu jsem začala dělat na své prezentaci a jak to bývá, když si vybíráte téma, říkáte si, že to bude brnkačka. Ale když je potřeba zběsile googlit a napsat něco na druhý snímek hned pod nadpis, už to taková sranda není. Vybrala jsem si Materiály vhodné pro krytiny šikmých střech, naštěstí už mám popis toho, CO je to šikmá střecha a už budu jen zpracovávat jednotlivé materiály (nejvíc mě zajímají plastové střechy.. to jako fakt?). Ano jak to tak už vypadá, stává se ze mě stavař každým coulem :)
Měla jsem ještě jednu potřebu, svěřit se ještě s něčím. Nedávno jsem spustila svůj super módní blog (kdo bude hledat, najde), ale ani ne po týdnu fungování jsem na něj úplně ztratila apetit díky jednomu názoru, který jsem četla kdesi na fóru. A to že "proč náctileté (aspoň tohle se mě netýkalo) holčiny dělají super fashion blogy a všechno jen kopírují (hlavně návody) a dělají recenze na levnou kosmetiku. Že by si dotyčná ráda přečetla recenzi na drahou kosmetiku, kterou si jen tak nemůže koupit a než za ní vysolí peníze, chce o ni něco vědět." Tu poslední část schvaluju, to jako nic proti, ale třeba já, neznalec v kosmetice chci recenze i na levné věci, abych vůbec věděla, co si mám dát do košíku, když už přijdu do toho DMka. A ty návody.. vůbec nerozumím, proč se mají na internetu hromadit videa se stejnou tématikou, dám příklad: jak udělat drdol s donut žínkou, nebo jak se tomu nadává. Proč, když se to třeba po chvíli naučím podle třeba 5 videí (zase tak šikovná nejsem, že kouknu a umím), bych měla okamžitě točit své vlastní video, kde udělám úplně to samé, co x holek přede mnou. Tak radši dám link na video, podle kterého jsem se to sama učila. Nebo mám až tak přitroublé názory? Když je to něco nového, co sama vymyslím, tak návod udělám, ale ne na něco, co už vymyslelo x lidí. Tak, mám chuť vážně ten blog zrušit a radši budu jen číst ty super originální. Stejně takovou zásobu příspěvků nemám.
No nic.. dočetla jsem Pýchu a předsudek a nečekala jsem, že se mi to bude tak líbit :) Zkoukla jsem i film, sice bych za Darcyho dala někoho jiného, ale vcelku dobré. Hned jsem se zase vrhla do knihovny a půjčila si Stopařova průvodce galaxií (což je zatím dokonalé! teším se na film) a Chucka Palahniuka - Prokletí. To ještě doma nemám, sice od něj mám na poličce ještě něco nepřečteného, ale přece nebudu v kabelce nosit svou krásnou knihu. V kabelce se nosí půjčené knihy, kterým se v metru a tramvaji už skoro nemá co stát.
A co dodat k těm úžasným hrám, co jsem teď objevila! Jedna je Rising Cities, která mě jako stavaře naplňuje stavěním svého města. Takových her už existuje, co je na tom, že já k ní přišla teď. A druhá: taky u vás fičí hrát na mobilu hry typu 'uhodni slavnou osobnost, film, seriál, postavu' podle malého pixelovaného výstižného obrázku (některé jsou obzvlášť vtipné)? Nebo název značky podle loga. U nás to fičí a mě to úplně vzalo.. ale jen na mobilech mých kamarádů, protože mě to ovšem nešlo stáhnout. Jednou takhle v sobotu jsem do noci na internetu hledala, čím to může být. Vymazávala jsem cache, měnila hesla, mazala aplikace, už už jsem chtěla jít do továrního nastavení, ale něchtělo se mi to všechno zálohovat. A včera jen tak že to ještě zkusím a ono to šlo! Takže jsem hrála včera celý večer a dnes ráno taky.. závislost! Takže hezky stahujte, Icon Pop Quiz a Logo Quiz. Teď ještě musím přijít na to, proč mám tak málo místa na interní paměti, když jsem všechno přesunula na kartu. Záhadná to záhada.
Doufám tedy, že na mě se všemi těmito mými naplňujícími aktivitami za chvíli všechno nesesype. Doufejte sem mou :)
[Edit]  Taky nám přeložili Johna Greena - The Fault in Our Stars, jako Hvězdy nám nepřály. Takže utíkám koupit. Ne že bych si to nemohla koupit v angličtině už předtím, ale aby to mohlo číst i mé okolí, že jo :)

Labels: ,




Anonymous Michelle said on 15 March 2013 at 18:16  

Neodvažujem sa porovnávať tvoje štúdium s tým mojím, úbohým, ale chápem tvoje prekvapenie nad známkou - my sme nedávno písali test, dokonca len krúžkovací, lebo sa nás chcela rýchlo zbaviť a dostala som B kvôli tomu, že som vlastne nezakrúžkovala všetky správne odpovede. To človek potom ľutuje, že nezakrúžkoval všetko a bol by pokoj :D Inak, nedivím sa, že si na to Ačko nešla, keď má človek konečne ten dobrý pocit, že má všetko za sebou, tak donútiť ho, aby ešte vynakladal nejakú ďalšiu námahu, je priam nemožné :D
Neviem či niečo podobné, ako tá fantasy čajovňa, je vôbec niekde v týchto našich štátoch. Neuveriteľne som sa divila, keď som zistila, že sa čosi také nachádza mne priamo pod nosom, doslova sotva desať minút od školy, ak ideme pešo - vtipné je, že som na to prišla až po roku bývania v Prešove :D
No, moja bakalárka by hádam ani problém nebola, problém je len v tej prednášajúcej. Je hrozne... divná :D Moja téma sa týka fantasy literatúry a už dávno som prestala byť rada, že som sa radšej nerozhodla pre odbornú tému, namiesto literárnej. Ale tak, nejako bolo a nejako ešte aj bude :P
No áno, naše mačky občas dokážu krásne zapózovať. Ale tú na tom strome moja spoužiačka ani nezbadala, kým som ju na ňu neupozornila :D
No očividne to vyzerá, že máš vždy čo robiť - či už sa hráš, pozeráš filmy, učíš alebo pracuješ - kde vlastne pracuješ, ak sa smiem spýtať. :D To ja väčšinu času trávim vymýšľaním toho, čo by som mohla robiť, len aby som nemusela robiť to dôležité. A v poslednej dobe ešte veľa času presedím aj nad tumblrom - preklínam človeka, ktorý ho vymyslel :D :D


Blogger e said on 18 March 2013 at 17:39  

Achjo, tak jsem se úplnou náhodou dostala na tvůj blog a i když bohužel právě teď nenajdu čas na přečtení jediného tvého článku, tak aspoň děkuju moc, že mě máš v oblíbených! Takový překvapení :D Ještě se sem vrátím, tak se zatím měj :)


Blogger parvina said on 2 November 2019 at 06:35  

Thanks for this article.You can visit my website:bowmaster mod apk


Blogger Danny Danials said on 7 November 2020 at 08:43  

You can get now get this app : Big Emoji Mod Apk

Post a Comment

«
»