.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
I'm not calling you a liar, just don't lie to me
October 20, 2012 | 18:05 0 comments

Vzpomínáte jak jsem před pár měsíci psala, že mám hromadu času a budu blogovat a blogovat? To byly časy. Teď jsem ráda, že se vůbec dostanu domů, lehnu si a pak že můžu zase ráno vesele vstát a vypadnout. No fakt, můj týdenní rozvrh začíná v pondělí ráno a končí v pátek večer, nemám čas na nic! Chtěla jsem jet vyreklamovat mobil, ale kdy tam mám zajet, když mám školu a práci a končím, když oni v krámě taky?! Takže úkoluju všechny kolem, aby mi někam zajeli, mám čas možná tak na učení (fakt, každou chvilku něco vytahuju, jen ať se mi to nenahromadí a nedělám nic na poslední chvíli, to bych už asi nezvládla), kterého není málo. No, tolik ke stěžování, jsem holt chudáček chudý student 21. století.

Avšak, měla jsem narozeniny! (kdyže to vůbec bylo?) A moje milovaná rodinka (hlavně ségruš ♥) mi vyrobila spektakulární slaný dort! Všichni ví, že se bez čehokoliv sladkého obejdu (i Mikuláš mi radši nosí brambůrky), takže jsem si lepší dort nemohla přát. A jako bonus jsem na něm měla vlaječky se všemi obsesemi (JGL, Batman, Anita Blake, Fassbender, Cottilard, Hiddleston, etc.:)! 

Každopádně, když už se takhle trýzním nedostatkem času, tak si tu a tam chci něco dopřát, takže když je v práci chvilka, měním po internetu šatník. Konečně mi dorazí nová bundička i kabelka xxxl rozměrů, protože nevěřili by jste co já musím sebou všechno tahat. A možná se mi to tam konečně i všechno vejde! Ale, nedopřávám se jenom tohle, byla jsem i v kině na Looper, because of reasons ovšem. Je pravda, že jsem od toho čekala, že to bude blbost, přece jen trailer mě moc nenavnadil a přimo jsem se děsila přemodelovaného Josepha. Ale, šli jsme. A bylo to dokonalé! Vyklubala se z toho výborná zápletka, třikrát během filmu jsem si klepala na čelo, jak mi postupně do sebe všechno zapadalo. Opravdu skvělý film, mohu jen doporučit. A co se týče přemodelování JGL, nějak na to nemám názor. Já ho prostě viděla v normální podobě, pohyby, hlas, všechno (jako když mi při Avengers s dabingem zněl v hlavě Tomův hlas), takže mě to moc nerušilo nakonec. A příští týden konečně Skyfall! Těším, těším.
Co bych ještě sdělila zajímavého.. na pingpongu (ano, můj tělocvik je pingpong) mám skvělou spoluhráčku a nakonec se z tělocviku vyklubala zábava, ne jen utrpení jako vždy, a člověk se u toho normálně zapotí! Jsem na sebe hrdá, už zvládám i forehand! Jinak jsem si hezky rozečtela další knížku a čtu už čtvrtou, prostě v tomhle období zvládám jen Sherlocka, povídky. Takže i Night Huntress musí chvilku počkat, i když už jsem u nějaké 5. kapitoly. 
Jinak mými každodenními společníky jsou dvě pravítka, mikrotužka a hromada rýsovaní. Maminka mi 'musela' koupit i druhý stůl, abych měla kde rýsovat, jen abych na víkendy jezdila domů. A co mě umí nejvíce vytočit jsou náznaky Vánoc všude kolem, sakra, ještě abych řešila tohle, nemám zájem.
No, sice jsem se měla učit, ale aspoň se to tady trošku oživilo :) Tak mi držte palce, už se blíží testy! Sayonara!

Labels: , , ,



Post a Comment

«
»