.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
At words poetic, I'm so pathetic
June 03, 2012 | 15:04 2 comments

Wow, další příspěvek tak brzy? No jistě. S blogem přece začínám, tak to bývá.. to prvotní nadšení a předsevzetí, že budu psát často etc. Je ale pravda, že jsem skoro vůbec nevěděla co sem napsat, jelikož se za těch pár dní nic zajímavé nestalo.. nebo možná jo. 
Po dlouhé době se ozval táta a z dvoudenní návštěvy (dohromady cca 5 hodin) vzešlo nové auto, so I was pretty shocked. Jediná podmínka byla, abych začala pravidelně řídit. (Tak moc jsem se těšila na řídičák a na to, jak budu samostatná a budu drandit po silnicích, až jsem se přestěhovala do Prahy a tramvaje a metro mě tak krásně všude dovezou bez odpovědnosti a stresu, že jsem přestala volant vyhledávat - i mimo Prahu.) To by ale nebylo všechno, ve světě musí existovat rovnováha, tudíž se to muselo něčím vyrušit. A tak jsme po příchodu domů našli kocoura dole před vchodem. Nic neobvyklého, kdybychom nebydleli ve druhém patře. Náš malý zrzoun se totiž hezky proletěl z balkónu. Vůbec nevím jak dlouho byl venku, ale všechny myšlenky na auto byly okamžitě tatam. Takže chlupáč kulhá a po prvotním šoku už dělá neskutečnou hérečku, jak strašně je zraněnej (naražená packa). Já vím, byla to moje chyba, jak jinak, nechat otevřené okno na balkón, ale když on tak rád pozoruje dění venku. Bohužel, teď bude koukat akorát tak do zdi, až nebudu doma.
Takže z původního plánu jít do kina na Sněhurku a Thora se sekyrkou vzešla tahle story. Jo, Shěhurka, tak dlouho jsem koukala na trailery, až mě to přesvědčilo a chci na to jít, i když Kristen fakt nemusím. Tak příští týden, dodám dojmy.
A taky jsem se obarvila - zase. Resp. rok a půl jsem čekala, až mi odroste červená, protože jsem se zapřísahala, že už se nechci barvit a nebaví mě to. Tak jsem chodila s půlkou hlavy blonďatou a půlkou červenou, než jsem se toho zbavila a teď, po pár měsících mé přírodní barvy se mi zase přestala líbit. Když ono to už fakt blond není, spíš tmavošedoblond, ew. Tak jsem si ji zesvětlila a vypadám jako, když jsem chodila do školky. Tohle má být moje přírodní barva. Ale první reakce na zrcadlo byla, že to vypadá, jako když jsem emgrovala ze Švédska.

No jo, foceno z webky a ještě je tam i datum, protože ji ještě neumím používat. Jinak jsem přidala do sloupku seriály, na které koukám/čekám a premiéry filmů, na které se nemůžu dočkat, včera jsem si je totiž poctivě zaznamenávala do diáře (aspoň na něco ho mám, pořád nějakej chci a nemám si tam co zapisovat). That's all for today.

Labels: ,




Anonymous Michelle said on 6 June 2012 at 19:41  

Tak s tým priplácaním máš pravdu, ale tiež je fakt, že ak budú mať aj ďalšie diely podobnú hrubku ako mal taký Obsidiánový motýl, potom by sa tie paperbacky pekne lámali a to by sa mi takisto nepáčilo. Ja som druhú časť Tiny tiež nemohla nikde nájsť a najhoršie na tom bolo, že som mala kúpený už aj tretí diel, iba ten druhý mi chýbal. Potom som ho kdesi vyhrabala a tak mám prvé tri časti v tých pôvodných obálkach a tie zvyšné v nových. Ale tak aspoň spolu sedia :P
Na grafiku si musí človek vybrať grafickú školu, čo zahŕňa talentovky a... no, talent :D Čo ja teda nemám, pokiaľ ide o kreslenie a podobné veci. Škoda, že nie sú školy, na ktorých by sa grafika učila podobne, ako sa to dialo u nás na strednej, len trochu obšírnejšie. Ja teda momentálne študujem knihovníctvo - žiadna zábava - a pokiaľ ide o Sunny, tak tá napokon prešla na jednoodborové štúdium angličtiny.
Ak by mne niekto ponúkal auto pod takouto podmienkou, tak to by som nikdy žiadne nedostala, pretože ja sa šoférovaniu všemožne vyhýbam. Asi sa mám príliš rada na to, aby som sa niekam vybúrala. A jazdiť po Prahe? To by pre mňa bola nočná mora :D


Anonymous Michelle said on 9 June 2012 at 11:52  

Čo sa preberá na knihovníctve? Šialené veci :D Tak samozrejme literatúra - toho čítania by nebolo až tak veľa, ak by som nebola antiklasicky zložená. Tento semester sme ale brali aj detskú literatúru, to bola ešte väčšia zábava :P Musíme knihy interpretovať, učiť sa dejiny knižníc, organizáciu knižníc, potom sú tam rôzne štandardy, formáty a systémy, ktorými sa zaznamenávajú v knižniciach informácie o knihách... Je to teoretické štúdium, ale nie je to až tak zlé, aké sa to môže zdať byť :D Ja som zas mohla skonštatovať, že kódovanie stránok budem mať ako svoje druhe hobby - popri grafike - čiže v súčasnosti už o IT neuvažujem. A to šoférovanie po Prahe znie ešte desivejšie, než som si to predstavovala. Ja mám problém dostať sa bez stresu z bodu A do bodu B, aj keď ma na ceste nečaká nič iné než jeden kruhový objazd - Praha? To by nebolo nič pre mňa :P

Mrzí ma, že som ti takto skazila radosť :D Ale tak teraz do toho pôjdeš už s rezervou a nebudeš očakávať príliš veľa. Možno sa ti to v konečnom dôsledku predsa len aspoň trochu páčiť bude. Možno :D Ja som si z TVD tiež hneď na začiatku kúpila dve časti naraz, ale prekúsala som sa iba cez prvú a druhú zrejme už nikdy neotvorím :D

Post a Comment

«
»