.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?
June 21, 2012 | 09:17 5 comments

[Titulek] Strašně chytlavá hláška z toho filmu, říkala jsem si ji ještě celý večer. Tak jo, konečně jsem byla na Snow White and The Huntsman a moje pocity jsou smíšené. Já nevím. Největší noblesu tomu dala Charlize Theron, kdyby tak úžasně nezahrála zrazenou a bezcitnou královnu, asi by to nemělo takové kouzlo. A možná by to nezachránil ani věčně špinavý a neustále opilý Chris (SPOILER/ stejně si myslím, že na konci ji probudil spíš opilecký dech a závan, než jeho kiss jako takový /SPOILER). Kristen to zahrála dobře, ale pořád je ošklivá, bohužel. Chci napsat, že to na mě neudělalo velký dojem, ale nemůžu se vyjádřit proč - nevím. Avšak nejvíc mě zklamalo, že scény z traileru vůbec ve filmu nebyly. Možná jsem si špatně všímala, ale fakt tam podle mě nebyly. Člověk se na to těší a nic. Takže hodnocení filmu - vidět jednou a stačí.
Také jsem tento víkend pobyla v Milovicích na Votvíráku - už tam skoro ani nejezdíme kvůli kapelám, ale pro to, že je to tradice. A vzhledem k tomu, že nejsem takový nadšenec hitovek od např. Chinaski, jelikož je neznám nazpaměť a neposlouchala je celé dětství, tak už tam jezdím spíš kvůli atmosféře. Chyběla mi letos ale Vypsaná Fixa a Sunshine, ovšem Sto zvířat a Tleskač nezklamali. Nejvíc se mi ale líbili Skyline, opravdu musím říct, že měli vystoupení na světové úrovni, kloubouk dolů. Jinak konečně jsme měli normální stanové sousedy (v rámci mezí), takže největší mínus - vedro. Jo a taky červení mravenci - opravdu nechtějte zažít, když vám jeden zmetek vleze do kalhot. Opravdu ne.
Konečně jsem rozkoukala třetí řadu The Vampire Diaries a doufám, že se to ještě nějak pěkně zamotá, zatím byly tři díly o tom samém. SPOILER/ A mám hroznou radost z prohlubujícího se vztahu Delena, jako správný nedočkavec jsem si zjistila, kdy bude největší kiss, takže se nemůžu dočkat dílu 3x19, haha. /SPOILER To abych to začala koukat v práci. Ano, miluju svoji práci, někdy fofr, ale někdy mám třeba dvě hodiny klid. Ale dělat to věčně? To ne, nevyměnila bych platové ohodnocení za komfort, ale jako summer job je to pecka.
Chtěla jsem se ještě přihlásit do soutěže na této stránce na grafický návrh trička s oblíbeným MARVEL zloduchem, ale lenost a nedostatek času a nedostupnost tabletu - to je kombinace, ze které nemohlo nic vzejít. Takže, ať Hiddleston hezky někoho vybere (má dělat porotce při výběru výherce) a o mě ať zase svět neví.
A na závěr, přišel by objednaný přívešek Mockingjay z filmu/knih Hunger Games a za něj vděčím jen a jen Ivy. Je DOKONALÝ! Zatím ho nosím pořád, i když se mi zrovna k ničemu nehodí. Je prostě úžasný, děkuji Ivy, moc moc moc! (Fotka bude, až si pořídím nějaký dobrý foťák. Bohužel mých 8Mpx na mobilu je sice hezkých, ale nemám autofocus, tudíž na blízko je k ničemu. Ale což, s tím jsem mobil kupovala, hlavně že na něm umím psát.)
Hezky užívejte veder (haha), já jsem někde nastydla (klimoška? noc ve stanu?) - no prostě ideální stav. Postup: bože to je vedro, zapnu klimošku -> nějak mě zase bolí v krku, dám si čajík, ztlumím klimošku -> bože, ten čaj mě ale rozehřál, zesílím klimošku a takhle dokola a dokola, takže čekám opravdu brzké uzdravení.

Labels: , , , ,




Blogger Iva said on 25 June 2012 at 11:34  

Jak, vděčíš mně? :D Já ti ho přece nekoupila :D Ale jsem ráda, že se ti taky líbí, já ho zbožňuju ;)


Anonymous Leca said on 27 June 2012 at 08:23  

header - hehe, já ti nevím, přišlo mi to jako zajímavý nápad, ale ve finále jsem (jako vždy) byla spokojená na takových 60%. Ono to při kapacotě mé fantazie vypadá imaginárně vždycky líp... :-D mhm, ten tvůj crossover one vypadá stejně líp :-P

ohledně SWtaH s tebou souhlasím - Charlize byla geniální a dalo by se říct, že celý film "zachraňovala." Hehe zajímavá teorie ohledně Chrise - ale tak stále lepší jeho opilecký dech, jak to princátko... No a Kristen - zase tam byla "divně" svá... a zase jsem jí to baštila, ani nevím proč... už od filmů Speak a Cake eaters mi ten její styl něčím irituje a něčím je geniální...

jo a otázka - co se stalo s tvým webem? mám přelinkovat sem? ;-)


Anonymous SunnyWill said on 27 June 2012 at 19:38  

Welcome back :))) dúfala som že začiatkom leta sa opäť niekde objavíš a nesklamala si ma :) strávila som asi hodinku čítaním všetkých článkov a už teraz sa teším na ďalšie....a ďalšie....a ďalšie :P a sem tam hádam prihodíš aj nejaký svoj najnovší grafický kúsok ;)

Inak ďakujem za pochvalu :))) a presne to som mala v pláne...vyvolať v ľuďoch nostalgiu a prinútiť ich zase si Moonlight pozrieť a potom robiť veľa wallpaperov :D :D :D


Anonymous Michelle said on 28 June 2012 at 23:48  

Začínam si myslieť, že by som sa na tú Snehulienku už nemala príliš tešiť, pretože zatiaľ som toho veľa pozitívneho nepočula. V každom prípade, mne ten Chris zrejme bude stačiť, tým som si tak akosi istá, mám to otestované už aj na Thorovi :D Ten HG prívesok ti závidím, aj ja chcem taký :P
Čo sa týka môjho pražského výletu, tak som na prázdninách u sestry a u brata, no a keď som už tu, tak si so sestrou skočíme aj na FF, správne si to odhadla :D. Tento rok tam ideme ešte len druhýkrát. Tiež by si sa na to mala konečne pozrieť a predsa len si to nejako zorganizovať, je to ohromný zážitok :)
No, na škole je očividne najhoršie to, že človeku chýba práve vtedy, keď už do nej nemusí chodiť. To je zrejme nejaká choroba, pretože normálne to byť nemôže :D


Anonymous Michelle said on 29 June 2012 at 10:39  

No moje pocity z Thora sú v podstate kladné, len som doposiaľ neprišla na to, či je to kvôli tomu filmu alebo len kvôli Chrisovi. V každom prípade už som to videla niekoľkokrát a tak akosi sa teším aj na pokračovanie :D
Review o FF som robila už aj minulý rok a tento spíšem určite ďalšie, len neviem či sa budem sústrediť na ubytovanie či cestu, keďže to všetko bude v podstate rovnaké ako minulý rok. Ale ak mi položíš priame otázky, tak ti ich môžem zodpovedať. Všetko sa inak dá vyhľadať na ich stránke, len to chce trochu vŕtania sa, pretože ten ich web nie je až jedným z tých najprehľadnejších :D A prajem ti, aby ti to budúci rok vyšlo... Tam keď človek ide raz, tak potom sa chce jednoznačne už stále vraciať.
Prajem na Macháči veľa zábavy, hoci netuším, čo to je :D

Post a Comment

«
»