.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Nothing of me is original. I am the combined effort of everyone I've ever known.
March 28, 2013 | 14:22 0 comments

Mám za sebou první test z matematiky a dopadl tak, že mě ségruš nazvala "bifľoš". Ale což, na další dva testy nebudu muset vynaložit tolik energie a času a to se bude hodit. Momentálně mám krásnou vizi o velikonočních svátcích, protože máme v pátek děkanské volno a v pondělí je svátek a mít 4 dny pozdního vstávání a povalování v županu, je něco pro mě zcela nadpřirozeného. Horší je, že všechno uklízení a úkoly si zatím nechávám na tyto dny.. jako že "budu mít čas", no uvidíme.
Konečně se mi povedlo jít do kina na Jeníčka a Mařenku a moc se mi to líbilo! Skvělé odreagování, spousta krve a hlášek, bezkonkurenční byl rozhodně trol Edward! Dnes je premiéra G.I.Joe - Odveta, akčňák s důchodcem Willisem, ale proč ne, já ráda, když něco vybuchuje.
Chtěla jsem taky udělat zhodnocení knížek, co jsem přečetla formou recenzí, ale na tohle prostě nejsem. Takové recenze typu, že "obdivuju prvky, které autor používá při psaní a že v té a té pasáži bylo jasně poznat, že mu jde o to a to", to já opravdu neumím. Já tu knihu čtu a pochopím tak, jak mi je dána, proto taky nečtu poezii. Resp., nemám vlohy na sáhodlouhé recenze a už z principu sahám po knížkách, které vím, že mi budou aspoň trochu líbit a tak to i většinou dopadne. Takže, Stopařův průvodce galaxií byl dokonalý! Hned jsem se vrhla na film, kde mé oko těšil i Martin Freeman a smála jsem se nahlas. Sice děj uprostřed filmu byl vymyšlený a už už jsem to chtěla vypnout, konec byl podle knihy a celkově to bylo zpracované tak, jak jsem si to přestavovala :) Taky jsem po dlouhém měsíci (asi) dočetla Narcis v řetězech, alias Anita Blake a opět mě to nezklamalo. Sice má už Anita víc chlapů, než se by se mi líbilo, ale stejně, to nadpřirozeno je podáno tak, že je všechno logické a naprosto uvěřitelné, vlkodlaci a upíři podáni tak, jak si představuju, že by měli vypadat (žádné třpytky!). A taky se ztotožňuju s myšlením Anity, což také přidává k tomu, že se to skvěle čte. Je to 10. kniha ze série a pořád mě nic nezklamalo. Takže takhle dopadly moje recenze :) Mám rozečtené to Prokletí od Palahniuka, ale nějak mi to nejde, nevím se tím prokousat. Asi špatné období, teď na Palahniuka asi nemám nálady. Avšak ségruš mě vyslala do pražské knihovny a vypůjčila jsem jí Past od Lauren DeStefano (a než ji předám dál, začetla jsem do ní) a musím říct, že to opravdu hltám :) Ale o mě je známo, že mě bere antiutopie a tohle se jí dost podobá.
Tolik ke kultuře a jdu se pochlubit svým prvním Ladyboxem :) Ze začátku jsem byla trochu skeptická, hlavně cena za něco, o čem nevíte, co vám přijde. Ale nakonec to bylo v podstatě to vzrušení, prostě jako dárky. Miluju překvapení a nakonec jsem se do toho vrhla, protože jsem četla skvělé ohlasy, celé zpracování (krabička, zapečetěný dopis, skvělé stránky i celé objednání/doručení) se mi moc zalíbilo. A ještě příznivější bylo, že je doprava kurýrem až domů v ceně. Tak přidávám fotky co bylo v mém Ladyboxu:



/Biočokokokosky byly famózní; lak na nehty skoro nezničitelný (i když třetí den se mu mytí nádobí už moc nelíbilo); balzám na rty voní dokonale a zkoušela jsem ještě ten spray na aknózní pleť na bílé tečky a nějak mizí :) Místo toho zeštíhlujícího séra, o kterém tam píšou mi poslali sérum na zpevnění poprsí a dekoltu - to přenechávám kamarádce, tím se mazat opravdu nebudu.. :)/

Takže výsledkem jsem spokojená, krabičku dále recykluju na šperky nebo šminky, je opravdu krásná a hodí se všude. Pokud nějaká koruna opět zbyde, objednávám i dubnový balíček. Tímto bych taky chtěla propagovat VotočVohoz.cz, jelikož nám na sváteční víkend uspořádal debatní soutěž právě o tyto Ladyboxy, více zde.
Mám ještě připravený příspěvek s fotkami, které vystihují můj březen. Nedávám to sem, protože už takhle je tento příspěvek rozkecaný až moc a koho to pak baví číst :)

P.S.: Nový vzhled je template stažený z btemplates.com, já osobně už kódování nemůžu ani vidět.

Labels: , , , ,



Post a Comment

«
»