.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
I am the architect of my own Destruction
February 01, 2013 | 11:42 1 comments

Nevím, jestli sem ještě někdo zabloudí, ale pár návstěv tady za ty měsíce bylo, tak snad někoho zaujmu novým příspěvkem. On totiž skončil zimní semestr a já konečně na internetu hledám i něco jiného, než jen materiály, přednášky a definice. Mám dva týdny sladké svobody, tak je zkusím využít co nejproduktivněji. Sice se mi teď v kině nic nelíbí, ale zase musím dohnat resty ještě z loňska (např. The Bourne Legacy). Nevím, Nespoutaný Django mě nějak fakt neláká a Gangster Squad má tak agresivní reklamu, že mě to odrazuje (během třináctiminutové jízdy tramvají nekecám 10 plakátů s Emmou Stone v těch červených šatech).
Abych nějak shrnula poslední měsíce.. myslím, že to vcelku vystihuje fotka toho mého zrzavého zlobidla. Všude samé papíry, pravítka, knihy a já s kocourem uprostřed. Teda, pokud to stejně nevypadá na stole v práci (bez toho kocoura). Takže pořád dokola a k tomu ještě vymýšlet co nakoupit a uvařit. Ale musím se částečně pochlubit, že jsem to všechno zvládla a to bez nějaké viditelné újmy.
Zápočty napoprvé, úkoly v termínech a zkoušky k mému překvapení všechny zvládnuté taky napoprvé. Jako první jsem si dala vývoj architektury. Přehled všeho od antiky po první polovinu dvacátého století, byla jsem z toho rozčarovaná, protože je to biflovací předmět a na ty já nejsem. Očekávala jsem zkoušku stylem, že nám něco promítne, budeme psát hlavní znaky, nedejbože poznat přesně co je to za stavbu a chráňbambůh ještě napsat architekta. Naštěstí nám dal dvě velmi lehké otázky (ehm, napiš co víš o gotice byla jednou z nich) a já to vyšvihla na A. Pak přišla chemie, můj úhlavní nepřítel. Resp. rovnice, názvosloví etc. jsem už měla za sebou u zápočtu, teď přišla biflovací část v podobě x otázek. Abych nenarušila postupku, tak za B, joo. Další zkoušku jsem měla ze stavební mechaniky, vražda pro všechny, co nejsou ze stavební průmyslovky (ehm, tady ekonomka, haló). Dala jsem si týden na mechaniku a po ní hned za dva dny geometrii, že se za ten týden budu učit na obě zkoušky. Ale, tak to samozřejmě nedopadlo, protože jsem byla z mechaniky tak vyděšená. Nakonec jsem tam šla s tím, že to umím a nic mě nemůže překvapit (nejhorší co se vám může stát) a ejhle, první věta byla, že 'jsme trochu pozměnili zadání'. Ale na to, jak jsem z toho byla překvapená a jak mi krásně pomohli body ze zápočtu, tak C do postupky. Jenže na geometrii zůstávaly jen dva dny, ale řekla jsem si, že to půjdu zkusit. A ejhle, z požadovaných 17 bodů jsem měla 17,5. Nádhera :D Plus body ze zápočtu (opravdu se vyplatí mít ze zápočtů plné počty, poznámka do budoucna) a, abych neporušila lajnu, tak za D. Zbývala poslední, matika. Poznámka do budoucna: těžké zkoušky se neplánují jako poslední! Mě se už tak strašně nechtělo učit.. jenže když bych to nedala, tak bych se musela učit ještě další týden. Ale tento fakt stejně velmi nezabíral na to mě nakopnout. Ale šla jsem se tam podívat s tím, že s velkou pravděpodobností dostanu E, že, aby to všechno hezky vypadalo. Avšak všechny síly vesmíru stály při mě a po odevzdání jsem si nebyla jistá jediným výsledkem, který jsem podtrhla, mě výsledek překvapil. Později doma mezi 5 díly Bones, sýrovými těstovinami a nohami na stole jsem refreshla stránku a začala skákat metr vysoko, protože matika za B je like a boss. Takže zbytek dne bylo už jen další Bones a všechny možné hry na facebooku, všechno v televizi bylo taky najednou hrozně zajímavé a pak Doctor Who až do noci. Juchů! Druhý den jsem šla na náhledy testů a pan profesor, jestli nechci nějakou otázku z matiky na A, říkám, že opravdu, ale opravdu nechci, děkuji. Teď už jen sedím v práci a morduju se s rozvrhem, on je na to takový skvělý systém, ale radši to tady nebudu popisovat. Důležité je, že lukostřelba jako tělocvik je už zapsaná, takže Katniss a Hawkeye, třeste se! Ještě čekám, až mi to poslední B zapíšou do systému a ten mi vypočítá průměr, protože jako správný šprt bych ještě mohla mít průměr do 1,5 a mít nárok na prospěchové stipendium, wueee.
Jo, ony byly Vánoce. Nic abnormálního, než v jiných letech. I když se pochlubím, že jsem dostala zrcadlovku Nikon (typ po mě nechtějte, jsem naprostý lajk v tomto oboru), takže se možná vrhnu do fotografického průmyslu, až bude někdy čas. Teda, v těch dvou týdnech co mám. A také jsem ani moc nezakrněla, co se týče kultury (snad). Od své milované ségruš jsem dostala román Sorry, od Zorana Drvenkara (všimni si ten link, ségruš ;), který jsem mezi záplavou gotiky a renesance přečetla jedním dechem. Nic nebylo, jak si člověk myslel a v polovině knihy jsem absolutně netušila co se děje, ani kdo je kdo. V dnešní době je těžké překvapit čtenáře a já hrozně uznávám knihy, kde vrahem není ten, o kom si celou dobu myslím, že je. Doporučuji. A další skvělá švédská věc (severské romány jsou syrové, brutální a nepředvídatelné, to já rád), Lars Kepler - Svědkyně ohně. Jak už jsem naznačila odkazem, chci tedy doporučit stránku Baila.net, což je obdoba Goodreads. Stránka je čerstvá, tak prosím nezavrhovat hned, pokud něco nefunguje, nebo vám tam něco chybí, vše bude ;) Zatím nevýhoda pro nadšence angličtiny, jsou tam knihy jen přeložené. Zatím. K té knize jsem napsala i pár slov, tak kdyžtak vás směřuji tam. Teď se hodlám pustit do Anity, mám doma poslední dvě přeložené - nepřečtěné, ostuda. Jo, už si vzpomínám, ještě jsem přečetla Jeaniene Frost - Na půl cesty do hrobu. A všem se moc omlouvám, kteří mi to doporučili, ale mě se to nelíbilo :( Zápletka skvělá, Bones taky, ale Cat má názory a chování děcka a sexuálních scén bylo až příliš. Nic proti nim, že, ale přicházely i ve chvílích, kdy by třeba člověka ani sex mít nenapadlo. Ale což, dostala jsem i druhý díl, tak třeba mě to ještě přesvědčí. No a na závěr, skončilo nám Fringe!!! Bulela jsem o sto šest, chtěla jsem jako správný blogger vyfotit promočené kapesníky s celým mým líčením, nebo zase zbytky líčení rozmazané všude po obličeji, ale zase tak to hrotit nebudeme, radši. Každopádně to skončilo skvěle a když se nad tím zamyslím, možná i další série.. už by to nebylo ono. Postavy jsme viděli trpět až až, takže šťastný konec pro ně je i šťastným koncem pro diváky. Snad brzy doženu i TVD, PLL a SN.
Mám i nový telefon, nikomu se nelíbí, jen mě (HTC ChaCha, jen pro srandu) s neocenitelným extra facebook talčítkem!!! Usekla bych si ruku, když na něj omylem šáhnu. Jinak jsem maximálně spokojená a konečně mám i já Instagram, tak stalkujte. I když, většinou tam asi bude kocour v různých polohách. Chápejte. 
V úterý máme se soulmate pozkouškové pečení kalorické bomby a několikahodinové nákupy, takže se moc těším, avšak asi není moc zdravé, když vám věci na ramínkách visí zvenku skříně na úchytkách, že se to dovnitř už ani nevejde. Asi bude brzy čistka.. ale když mě se taaak nechce. No, ale pro dobro nových věcí, co budu strašně a nutně potřebovat to asi udělám :) 
Jsem se ale rozepsala, brzy nashle ♥   

Labels: , , , , ,




Anonymous Michelle said on 1 February 2013 at 14:49  

Gratulujem k úspešnému semestru a tá fotka tvojho kocúra je skvelá, určite budem sledovať všetky jeho polohy :P Pokiaľ ide o Night Huntress, je škoda, že sa ti to nepáčilo, ale tak nemôže sa každému páčiť všetko. Snáď ťa druhý diel osloví o čosi viac a ak nie, tak až potom to bude škoda :D A aby som sa vyjadrila ešte k Duff - pravdou je, že mňa už YA knihy dosť omrzeli a ani nie tak tým, že by som ich mala veľa načítaných, ako skôr to, že ich je už toľko napísaných, všade sa o nich hovorí a všetky mi pripadajú na jedno kopito. Neviem, či sa ti táto kniha bude páčiť, u mňa to bola prvá non-fantasy kniha, ktorú som prečítala (s výnimkou nejakej tej klasiky) a sympatizujem s niektorými jej myšlienkami, preto má u mňa vysoké hodnotenie, hoci dej je vcelku jednoduchý a nie príliš prekvapivý. Oh, a ešte Fringe! Poslednú sériu som zatiaľ nevidela, čakala som, kým vyjdu všetky epizódy, aby som si potom netrhala vlasy, ale veľmi si ma potešila, že sa to skonštilo šťastne! Teraz mám omnoho väčšiu chuť to konečne dopozerať :D

Post a Comment

«
»