.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Everything that kills me makes me feel alive
August 30, 2013 | 14:18 3 comments

weheartit.com
Prázdniny jsou skoro fuč a mě občas poleje studený pot, když si představím, že už musím do školy. Já se tam i těším, fakt, ale ten stres bych nejraději vynechala. Ještě měsíc povalování a pak se jde na to. Do rozvrhu mě pustili hned v první vlně, což mě překvapilo, protože se tam pouští na základě váženého průměru a já si moc na známkách nezakládám. Měla jsem jen šíleného učitele na matematiku, takže změnit ho byla priorita #1 a naštěstí bylo jinde místo. Sice v pátek od 8, ale ten učitel za to stojí. A absolutně mi nevychází chodit na přednášky z matematiky, fakt, nevychází. To je ale smůla *hihi* Pak mě šokovala pětihodinová přednáška z předmětu Dopravní stavby a územní plánování. Pětihodinová. Haha. No uvidíme, do práce můžu dvakrát týdně, což je super a ve středu mám jen přednášky, na které poslední týdny asi už taky nebudu chodit. Jako pilný student a nadšenec vzdělání jsem se také navíc zapsala na základy ruštiny, tak uvidím kolik hodin to tam vydržím, nebo jestli se něco naučím. Tělocvik už konečně povinný nemám, i když bych klidně někam chodila, ale všichni mi říkají, že lukostřelba mi bude nanic. Počkejte na zombie apokalypsu, jak se mi bude hodit, že umím s lukem. Žádný tělocvik jsem si tedy nezapsala, jelikož jsme se s kamarádkou zapsaly na kurz sebeobrany. Konečně jsem se k tomu dokopala a jsem ráda, že tam někdo bude chodit se mnou a je to v centru Prahy :) Sice si myslím, že mi to bude z poloviny nanic, protože nemám kondičku, ani sílu v rukou, nohou, nikde, takže si myslím, že při tom budu muset stejně ještě nějak cvičit. Uvidíme.
Byla u mě na návštěvě má soulmate Annalah až z dalekého Slovenska, takže jsme měly krásný půltýden. Nejdřív nákupy, pak zase nákupy, pak výstava pana Muchy v Obecním domě, a ještě jsme chtěly na Petřín, ale ne zas až tak moc, tak jsme skončily na gauči a koukaly na oba nové Star Trek filmy :)
Vystavila jsem další motivy tašek a taky jsem se přesunula na fler.cz. Řekla jsem si, že oželím tu jejich šílenou provizi 11%, hlavně když něco prodám. A představte si, už mám tři objednávky :) Našly se nějaké whovianky, kterým se líbí moje náměty, takže teď hezky vyrábím.
Taky jsem si trochu hrála na polyvore.com a vyrobila si menší wishlist věcí, které životně potřebuji, chápete. Samé důležité věci.
Kabelku mám sice vyhlídnutou se zombíkem z Iron Fist, ale pořád váhám, protože je fakt obrovská a světle růžová, takže ještě fakt nevím. Ale je za skvělou cenu. Každopádně po nějaké retro aktovce toužím už déle :) Bílé kalhoty jsou hodně odvážné, ale chci to zkusit. Sice už vidím, jak je po každém nošení budu muset prát. Botky jsem už taky viděla u našeho číňana, chtěla bych něco ve stylu Rick Grimes :P Pouzdro na mobil už taky sháním pěkně dlouho a bijou ve stylu řetěz taktéž. Ono se sehnat dá, ale za obyčejné bijou nedám tři stovky. A když jsme byly se soulmate na nákupech, voněly jsme v parfumérii úplně všechno a našla jsem svou vysněnou voňavku :) Sice to není přesně tento Diesel, ale stejná řada, dejme tomu. A nevěřili by jste, jaký smrad je Chanel no. 5! Šílené! A Dior? To samé. Já to nechápu. Čím dražší, tím víc mi to smrdělo.
Tak, ještě trochu z kulturního koutku - sice už nejsem takový slovenský vlastenec a nesnáším slovenský dabing, knihy v slovenštině a tak celkově mi je bližší čeština, avšak! Annalah mě nakazila slovenskou kapelou Korben Dallas a jsem úplně unešená. Nejdřív jsem si říkala, že ten název odněkud znám a delší dobu mi trvalo přijít na to, že je to ten Korben Dallas z Pátého Elementu, alias mladý Bruce Willis. Z mého oblíbeného Pátého Elementu. Takže dostali hned další plus :) Jako ukázku vám sem dám jejich písničku Ruky.



A nakonec ještě něco na takové to domácí žvýkání slintání. Norman Reedus ♥

Labels: , , , , ,




Anonymous Leca said on 1 October 2013 at 09:29  

mhm je možné jsem tady tak dlouho nebyla?! shame one me! nový lehký a čistý design se mi moooc líbí.
hmf, takže ti to na matiku fakt nevychází? to se někdo měl, já si pamatuju, že jsem ji dva semestry raději absolvovala dobrovolně, protože zkouškové testy byly zabijácké.
ty umís s lukem? s lukem? oka, takže v postapokalyptickém světě jsem tvůj team! :-D

btw nice wich list ;-)


Anonymous Leca said on 1 October 2013 at 09:37  

ještě jedno btw - koukala jsem na tvůj f-profil - máš nějaký design se Seuperal (ehm, Deanem) či s Vampire academy (ehm, Dimitrim)? muhehehe


Blogger Unknown said on 6 October 2013 at 11:27  

Ahoj, chtěla bych tě pozvat na svůj blog http://bafcoolture.blogspot.cz/, kde probíhá hlasování s malou soutěží, tak jestli chceš, budu ráda , když se přidáš :-)

Post a Comment

»