.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
I'll wrap my hands around your neck so tight with love, love.
June 09, 2013 | 13:57 0 comments

weheartit.com
Žiju! Takže jsem přežila semestr a dokonce i zkouškové, neuvěřitelné. Dnes asi napíšu jen takový krátký příspěvek ve smyslu "znovuzrození" a pak se do toho pustím naplno. Jaksi si totiž pořád neuvědomuju, že mám prázdniny! A jak teda vypadal konec druhého semestru? Dodělávání úkolů, příprava na zápočtové testy a nedejbože jsem se už měla začít učit na zkoušky. Ty Vánoce mezi zimním semestrem a zkouškovým mi teď docela chyběly. Takže v pátek jsem šla ještě normálně do školy a v úterý jsem už měla jít na zkoušku. Kdy se na ni jako mám učit? Z celého semestru jsem byla už tak znechucená (na otázky typu "co nového" jsem odpovídala "já nevím, já se pořád učím"), že nedělám nic jiného, než něco do školy, zapsala jsem si 5 zkoušek do 2 a půl týdnů. Trochu sebevražda, ale já to prostě už chtěla mít za sebou. Na první jsem šla na matiku (út), říkám si, že to byl nejlepší předmět za semestr, tak se tím nabudím, ať se mi ostatní zkoušky dělají dobře. Dopadlo to skvěle, měla jsem B a 55/60b. Ačko jsem mohla dostat jen na základě ústního přezkoušení, ale když jsem tam šla, ani bych nedala dohromady definici limity, nebo derivace (základy, eh). Tak jsem si řekla, že si nebudu dělat ostudu a B mi stačí :)
Pak jsem šla na fyziku (čt) s tím, že neumím skoro nic. Příkladama jsem zázrakem prošla, říkám si, že už mám půlku a na ústní ani nepůjdu, že příště. Pak jsem si ale řekla, že co když se všechny síly vesmíru spojí a vytáhnu si dobré otázky. První otázku jsem uměla, o druhé jsem neměla ani tušení. Na potítku mi slečny radily a já tam napsala aspoň něco (to mi připomíná, že jednu slečnu ještě musím najít a poděkovat jí :). Nakonec jsem s odřenýma ušima dostala D a to opravdu se všemi silami vesmíru. V pondělí jsem šla na mechaniku. Zatím jsem šla na ty dvě zkoušky s tím, že je mi jedno, jak to dopadne, že to jdu zkusit (například ještě večer před fyzikou jsem se chtěla odhlásit, teď bych si dala facku za to, když bych tam nešla) a tak jsem šla i na to tříhodinové počítání. Myslela jsem, že neprojdu už prvním vyřazovacím příkladem na 5 minut, ale zázrakem jsem ho udělala. Tak začalo hodinové počítání. Pak nám to vzali, rozdali třetí část a začalo stominutové počítání. Ve výsledku je toho času i málo, nevěřili by jste. Nakonec jsem se dozvěděla, že jsem to i s bodama se zápočtu vytáhla na D. Byla jsem šťastná přešťastná vzhledem k tomu, že to dost lidí nedalo vůbec. A věřte mi, tři hodiny by se mi to zase psát fakt nechtělo. Následovaly stavební hmoty v pátek. Z teorie C i z příkladů C. Byla jsem trochu zkroušená z toho, že nebudu mít dobrý průměr, všichni ohledně průměru docela plaší, že nás nevezmou na magistra nebo ještě hůř do oboru na konci druháku. Tak jsem se pokusila bojovat o B, ale zkoušející se k tomu aby mi ho dal vůbec neměl. Tak jsem si řekla, že se tady nebudu handrkovat ale ani nepůjdu znovu, přece jen je taky šance, že to napodruhé vůbec nedám. Tak jsem si vzala C a šla jsem. Pak jsem měla mít geodézii ve čtvrtek, ale vzhledem k tomu, že neměl kdo být v práci, obětovala jsem se a dala si zkoušku na úterý (magor). A do toho přišly povodně! Joo. Chytře jsme se od Roudnice nad Labem přesunuli na začátku kritických situací do Prahy a to v neděli večer. Umíte si představit, jak se mi chtělo a vůbec jak mi šlo učení na zkoušku. Hlídkovala jsem do noci na serveru Prahy 8, poslouchala jsem, jestli už nenastane evakuace, koukala na zprávy. Nakonec jsem to šla v úterý ráno zkusit, síly vesmíru a tak, chápete. Na příkladech jsem se docela zasekla, ale řekla jsem si, že přece jen by tam něco mohlo být. Teorie byla superboží, lepší otázky jsme dostat nemohli (díky vesmíre). Avšak u vyhlášení výsledků nastalo překvapení. Z příkladů jsem dostala E s vykřičníkem, ale mohla jsem mít A! A víte proč? Protože jako největší tupoň nečtu zadání a místo pitomého jednoduchého obdélníka počítám trojúhelník! A u druhého příkladu neumím vypočítat souřadnice?! A složitý vzorec si zapamatuju? No myslela jsem, že si na místě vystřelím mozek z hlavy. Chtěl mi dát D s tím, že se mě ještě něco poptá, samozřejmě jsem nevěděla ani prd. Nakonec řekl "dejte sem ten index" a napsal mi C. A já utíkala, jen aby si to nerozmyslel. A tak dopadlo moje zkouškové, a to o dva dny dřív, než jsem si to původně naplánovala. JO. Mám všechno a napoprvé. Boží. A teď mám prázdniny (pracovní). Boží.
facebook.com
Už jsem tyto zkouškové historky vyprávěla tolika lidem, ale musela jsem to zvěčnit i sem a tímto to vše uzavírám. Teď mě čeká uklízení všech popsaných papírů, bloků a materiálů a taky bych už mohla přestat nosit v kabelce kalkulačku, sešívačku, pravítko, penál.. Asi už univerzitní deformace. A jelikož jsem se už konečně dostala do druháku (dva roky po maturitě), chci si pořídit mikinu ČVUT! Znáte to, typicky univerzitní mikinu jaké vídáme na všech vysokoškolákách v amerických filmech a seriálech. Chtěla jsem původně pánskou vínovou, ale ta v S není a dlouho ani nebude a dámské jsou křiklavě zelená, žlutá nebo růžová. Tak asi sáhnu po teplákové klasice :) A že budu trapná? Nebo vychloubačná? Já jsem ale na status studentky ČVUT pyšná, takže víte co.
Tak, poslední týden v červnu jedu zase na Mácháč. Jsem ráda, že se z toho stala tradice, i když to začalo jako pomaturitní oslava. A pak mě čeká Rock for People. A kdyby jste nevěděli, bude tam 30 Seconds to Mars a Queens of the Stone Age (a Kája Gott.. to jako fakt). Obě tyto moje srdcovky mají nová CD a já je poslouchám do bezvědomí. Bože jak já se těším. Jared! A Josh!
I během školy jsem si nemohla ujít Iron Man 3 (mimochodem, od Ségruš jsem dostala úžobájolabúžo tričko, přidávám fotku, jak si výstižně užívám nicnedělání, resp. když píšu tento příspěvek). A chystám se na něj znovu, přemýšlím, že si koupím lístky rovnou i na Gatsbyho :) Bože to byl teď krásný pátek, vařila jsem, uklízela a do toho si pouštěla Iron Man 2 a Sherlock Holmes: Game of Shadows. Chtěla jsem ještě Thora, ale toho nějak moje televize nemohla z harddisku rozeznat :/ To mi připomíná, že jsem opět přidala sekci Movie premieres, kde nás letos čeká Thor 2, Mortal Instruments, Hunger Games 2 a určitě jsem ještě na něco zapomněla. Seriály taky dokoukávám, TVD 4 mám splněno, za chvilku i Bones 8, White Collar 4, PLL 3. A když už jsme u toho, věděli jste o seriálu Agents of S.H.I.E.L.D?! Já byla v šoku! Son of Coul totiž žije a běhá si vesele po světě v seriálu! Teda, začnou ho dávat až na podzim, tady je trailer ;) A taky se těším na Draculu.
No, moc krátký příspěvek to nebyl, ale což. Jdu zase pařit všechny hry na fejsbůku. Jo. Protože mám volno. Ha.

Labels: , , , , ,



Post a Comment

«
»