.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Fate is a thief.
April 15, 2013 | 19:51 1 comments

Konečně jsem dokončila wallpaper! Nakonec jsem kolem něj opět udělala zbytečný humbuk, protože ve výsledku je úplně jedno, že jsem se snažila vyrobit z brunety blondýnu, nebo že jsem se snažila zvýraznit různé oči Rein. Nevadí, nakonec to nějak dopadlo, žádný zázrak, ale zase jsem po nějaké době oprášila ikonku s Photoshopem :)



Výsledný dreamcast: Eleanor Tomlinson jako Rein Ellery, která mě okouzlila v Jack a obři, Alex Pettyfer jako Linden Ashby (když už mi nevyšlo, že bude hrát Jace z Mortal Instruments) a Logan Lerman jako Gabriel.
Užívejte večera, já jsem sama doma a čeká mě těstovinová žranice, The Vampire Diaries a čtení Milence z temnot :) Jdu si rovnou najít, kde seženu v knihovně druhý díl, úplně to hltám! Naštěstí mám před sebou ještě dost dílů :) Miluju rozsáhlé série.

Labels: ,




Blogger Unknown said on 19 April 2013 at 00:05  

Aha, tak to asi opravdu nebylo nic velkého :) já spíš pořád čekám, kdy bude někde poblíž Ed :D o té fakultě jsem už něco slyšela, ale nějak se mi teď nevybaví, co to bylo :D a pokud jde o Swap, do budoucna určitě nejsem proti, ale to spíš až někdy o prázdninách, tento měsíc budu kupovat letenku do Londýna a myslím, že mě to celkem zruinuje :D ale potom by to mohlo být fajn :)
A teda závidím ti tvé photoshop dovednosti! :D pěkný wallpaper :)

Post a Comment

«
»