.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
There is a fire inside of this heart and a riot about to explode into flames
June 13, 2013 | 09:52 0 comments


Na řadě je sumarizace fotek z instagramu. Jelikož na mém mobilu nefunguje skvělé fejsbůk tlačítko, nemůžu fotky sdílet na fb, tak si je zvěčním tady. Ovšem, do kategorie instamonth se nevejdu, přece jen už je to nějaká ta doba od posledních fotek, že.

Takhle se u nás myje nádobí. | Geodetické měření na střeše školy - výhled na naší krásnou technickou knihovnu :)

Moje krásné vrstevnice, jsem na ně pyšná. | Takhle jednou v sobotu ráno v 7, když jsem dělala poslední vzhled na blog.

 Našli jsme ve schránce.. docela pobaví. | Hodina AutoCADu.

Neodolala jsem a musela jsem je koupit. Avšak chuť nic moc. | Předposlední zkouška a už toho máme oba dva dost.

 Večer před poslední zkouškou.. prý už se učit nemám :) | Dnes jsem byla v práci obdarována. Úplně to zpříjemní den, fakt :)

Posílám všem co tohle čtou virtual hug ať tu dobrou náladu ode mě taky chytnete :)



Labels: , , , , ,



Post a Comment

«
»