.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Some bridges you crossed on your own, no matter who drove you to the edge.
April 05, 2013 | 22:21 0 comments

Agostino Arrivabene
Dnes trochu k té kultuře, která mě opravdu baví, ale pořád je na tomhle světě tolik knih a filmů a seriálů, které prostě nestíhám přečíst, vidět. A i když se snažím, seznam se pořád nezkracuje, ale prodlužuje.
Hned v úvodním obrázku chci poukázat na tohoto italského umělce, na kterého jsem narazila náhodou a jehož malby mě hrozně zaujaly. Taky byly čtyři dny volna a mě se povedlo skončit v kině hned dvakrát, poprvé na G. I. Joe - Odveta, jak už jsem zmiňovala minule, že se na to chystám. Dost jsem vás mystifikovala, Bruce Willis tam spíš nebyl, než byl a hlavní postavou nebyl ani Channing Tatum, jako v prvním díle. Role hlavního ranaře se totiž ujal Dwayne Johnson, který svou velikostí vždy zabíral většinu plátna. Prostě nesmrtelný (čti: není starý pro žádnou roli - jako Mickey Rourke, třeba), přestárlý wrestler. Nic proti, je sympaťák, ale v poslední době se s ním roztrhl pytel. Celkový dojem - všechno vybouchune, vystřílí se padesát tisíc nábojů a jde se domů. Ale i tyhle filmy já občas ráda :) Druhé kolo v kině bylo na Jack a obři. Vcelku pěkné (letos asi fičí předělávky pohádek - loni to byli superhrdinové. Co ještě bude? Zlatovláska, zabíječka zombie?), dobře zpracované, zbytečně dlouhé. Hlavně celý film zachraňovala Ewanova dokonalá a naprosto bezchybná vlna (něco jako McDreamy z Grey's Anatomy). Ale on je ve všem dokonalý :) A už v klidu doma jsem shlédla Total Recall nová verze (žádný Schwarzenegger!) s Colinem Farrellem. Pořád utíká nebo dostává co proto, jinak zajímavá myšlenka - pro mě nová, starou verzi jsem neviděla. A nakonec jsem se pustila do Abraham Lincoln - Lovec upírů a musím říct, že jsem to v půlce vypla. Neříkám, že se mi k Abeovi nehodí role lovce upírů, jakožto známému prezidentovi (přece jen když to slyšíte, je to dost ujetá myšlenka), ale mě se nelíbilo to zpracování. Byla jsem znuděná.. resp., když už se stal lovcem, zabil největšího soka a pak už si asi domyslíte, že se zřejmě stane prezidentem, tak jsem druhou půlku filmu vynechala. Ale třeba to někdy dokoukám.
Dočetla jsem Past, od Lauren DeStefano a ještě pořád jsem z toho unešená. Když to vezmu vcelku, nějak extra to propracované nebylo, přišlo mi to spíš pro mládež, ale určitým způsobem se mi to hrozně líbilo. A jelikož chci potěšit své věrné čtenářky Sunny a Lecu, rozhodla jsem se udělat wallpaper s dreamcast právě k Pasti. Nikdy předtím jsem to nedělala, ale u vás holky je to běžné, tak se o to také pokusím :) Snad to nebude zklamání. Palahniuka jsem nakonec vrátila do knihovny, že se k němu ještě někdy vrátím a půjčila si J. R. Ward - Milenec z temnot. Je to první díl série Bratrstvo černé dýky a já to sháním snad věky! Jsem na to zvědavá :)
Po dnešku opravdu plodný příspěvek, jelikož jsem měla dva testy, ráno jsem si udělala v Dolce-m kafe ze studené vody, pak dostala zadání úkolu - vykreslení vrstevnic, které bude trvat jen pár desetiletí a mám ho odevzdat za týden a musí být hnědě! Takže jsem ještě lítala po papírnictvích a sháněla něco hnědého, čím budu kreslit vrstevnice. /Předepsaná barva vrstevnic je 'sépiová hněď', ale prý stačí obyčejná hnědá. To jsem ráda, fakt./ A když už jsme u té kultury, tak nakonec dvě extraumělecké fotky jedné zrzavé příšery.



Labels: , , ,



Post a Comment

«
»