.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Love is not enough to keep any of us alive.
April 02, 2013 | 09:10 1 comments

Jelikož mám konečně mobil, kde funguje téměř všechno, co chci a kdy chci, můžu taky instagramovat :) Chápu všechny ty předsudky, že mládež co ho používá si myslí, jací jsou to všichni hned fotografové. Ale mě se to líbí. Fotky jsou na jednom místě, sjednocené (velikost) a barevné efekty tomu dodávají uměleckost (to slovo fakt existuje?). A tak i obyčejná fotka oběda v menze může vypadat hezky :) Zakládám tedy label "instamonth", kde dám nějaké ty fotky, co jsem pořídila během daného měsíce (na týdenní akci to u mě nevypadá, tolik zajímavých věcí se mi zase neděje).
 1. Takhle mi postupně rozebírají školu. Momentálně teda už dávají okna nová hezky odspodu a jsou už skoro ve stejné výšce. Nejlepší je, že v druhé části této budovy se normálně učíme (takže zima a zvuky vrtání - aspoň máme tu správnou atmosféru stavárny).

 2. Takhle jsem už blbla při tvorbě prezentace. Nejhorší bylo, když mi cvičící odepsal na mail, že 'na 11. slajdu mám malý překlep, jinak dobré'. Ani nevíte, jak ve mě žaludek udělal salto. Naštěstí to byl jiný překlep.
3. Takhle jedno ráno v přednáškovém sálu a všude pod sedadly vidím redbully. Hodně zvláštní :) Tak jeden vezmu a přečtu si vzkaz. Samozřejmě v 9:30 se nic nestalo, jen všichni otvírali. Někdo nás i natáčel.. prostě univerzitní zábava :) (a redbull zdarma) 

 
 4. Toto je moje zdravá školní strava. Ale nebojte, hned po přednáškách jsem to v menze zabila cmundou (dva megabramboráky, uzené a zelí, mňam :D) Takže žádné iluze prosím, mě to jen někdy takhle chytne.
 5. Jeden večer jsem si takhle sama doma zasedla, že jdu napsat dopis své soulmate, hezky old-fashioned. Že jsem ho i napsala, ale stejně to není ono a budu ho psát ještě jednou. (Promiň Ani ♥ už brzy ho pošlu)
 6. Toto je radost z nákupu v LUSH. Sice maska na černé tečky s černýma tečkama moc nedělá, ale zlobidlo mělo náramnou radost z papírové tašky.
7. A tohle je úlovek měsíce. Sháněla jsem tyto šatky po celé Praze! Byla jsem v 5ti H&M! Někde mi řekli, že už nejsou, někde, že tu kolekci vůbec nemají - že se jim tam nevejde, tak mě poslali jinam, že tam jí mít budou, přijedu tam a tam jí taky nemají. No prostě hrůza. Ale nevzdala jsem to a jsou moje a prostě dokonalé! ♥

P.S.: Toto vám vyjede, když hledáte "tygrované šaty". To NIKDO neví, jak vypadá tygr? Žasnu. Snad neporušuju žádná autorská práva, fota jsou z votočvohoz.cz

Labels: , , ,




Blogger Unknown said on 7 April 2013 at 21:19  

Promiň, nějak jsem netušila, který z blogů je aktuální :)
Jinak musím souhlasit, že Instagram je fajn na to, že jsou všechny ty fotky hezky u sebe :) na úpravu fotek mi ale přijde dost na prd. Na to už používám jiný program.
No a ty šaty jsou super, a dement pobavil :D

Post a Comment

«
»